Discovery Channel on kanava, jonka vahvoja aihealueita ovat ympäristö, luonto, teknologia, uutta luova ajattelu ja muu vastaava. Välillä olen itsekin vilkuillut heidän tarjontaansa. Samaan aikaan, vanha markkinoinnin kultainen sääntö on, että näy sellaisten tahojen yhteydessä, jonka kaltaiseksi haluat itse tulla.
Ilmeisesti rouva Palin haluaa näkyä innovatiivisena, älykkäänä, terrain-changing -tyyppinä, koska yrittää hankkiutua ko. kanavan mannekiiniksi. Mielestäni jossain se on raja politiikan härskiydelläkin – jopa USAssa. Palin itse ajaa öljyteollisuuden ja muun Corporate American kovia ja ultra-konservatiisia arvoja, muttayrittää myydä itsensä kansalle jonain ihan muuna. Vaikuta asiaan.
* * *
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan Palin tekee kirjoituksillaan 12 miljoonaa vuodessa. En ymmärrä kuka sellaisia ajatuksia lukee, saati suostuu kirjasta maksamaan. Ladyn mukaan kuppi onkin puoliksi täysi, eikä puoleksi tyhjä. Siis ajatus kulkee: "Palinin tyttö, se ei meitä ainakaan petä, kun se ei puhu mitään kapulakieltä." Eli, antakaamme valta henkilölle joka on tyhmä kuin saapas, vain koska hän on tyhmä kuin saapas ja siksi luotettava. HR ei tajua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti